گیاهان چینی که یک بیمار به دیالیز می توانید برای بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گیاهان چینی جوهر فرهنگ سنتی چین است، آن را به خوبی در تمام جهان شناخته شده است. در روز های ما بیشتر و داروهای بیشتر چینی در درمان استفاده می شود، بیشتر و بیشتر مردم آن را برای آن به شدت در درمان disease.They کلیه نه تنها می تواند در مراحل اولیه درمان استفاده می شود، اما همچنین می تواند در پیشرفته استفاده موثر شرایط اند مرحله، حتی شما دیالیز را پذیرفته اند. همانطور که همه ما می دانیم داروهای هورمونی می تواند بیماری در یک زمان کوتاه درمان، اما آن را به بدن ما مضر است. گیاهان چینی متفاوت از داروهای هورمونی می باشد. این را می توان به طور گسترده ای استفاده می شود و هیچ عارضه جانبی.

کارشناسان می گوید: داروهای گیاهی چینی می تواند عملکرد کلیه های ما محافظت می کند اما می تواند توسط همه بیماران استفاده شود. اگر عملکرد کلیه چپ خود را بیش از 30٪ باشد، شما ممکن است بهترین شانس را برای درمان بهتر است از دست داد. اما این معنی نیست که شما cann't گیاهان بعد از اینکه شما شرایط dialysis.You فقط نیاز به ملاقات دو نقطه استفاده کنید: ادرار یا تخلیه بیشتر مایع از 1000ml های دیالیز و عملکرد کلیه چپ خود را کمتر از 30٪ است. اگر کلیه شما کار بیش از حد، و cann't به صورت عادی کار می کند، و سپس دیالیز انتخاب خوبی است. در طول دیالیز، شما همچنین می توانید گیاهان چینی است که می تواند در درمان عوارض و افزایش مقاومت در برابر بیماری است. پس از درمان، عملکرد کلیه خود را می توانید بهبود می یابند و به خوبی کار می کنند. در یک کلام، گیاهان می تواند به شما در روند درمان کل کمک کند. بنابراین، شما لازم نیست که در مورد آن نگران باشید، مهم نیست که شما در حال پذیرش دیالیز و یا آماده پذیرش دیالیز باشد.

شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد توابع طب چینی؟ خوب، من امیدوارم که Websit ما می تواند به شما کمک کند.

شما می توانید پیام های ترک یا به طور مستقیم مشورت کارشناسان آنلاین ما. اگر دوست دارید، شما همچنین می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

گیاهان چینی که یک بیمار به دیالیز می توانید برای بهبود عملکرد کلیه





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، گیاهان چینی، گیاهان چینی می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: